فروشگاه اینترنتی انتشارات آذرباد

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
جمعه 7 بهمن 1401

کتاب علمی تخیلی بزرگسال

به کتاب فروشی انتشارات آذرباد مرکز فروش انواع کتاب های علمی تخیلی مورد علاقه خود و مخصوص بزرگسال در شهر تهران خوش آمدید.

می‌توان گفت کتاب علمی تخیلی برای مناسب بزرگسال می‌تواند یک ایده هدیه عالی برای دوستداران کتاب‌های علمی تخیلی است که می‌خواهند داستان‌هایی فراتر از ژانر علمی تخیلی بخوانند.

ژانرهای علمی تخیلی برای بزرگسالان مجموعه داستان‌های فوق‌العاده سرگرم کننده‌ای است که ذهن شما را متحیر می‌کند. علمی تخیلی ژانری از داستان‌های تخیلی است که به مفاهیم تخیلی مانند علم و فناوری آینده نگر، سفر به فضا، سفر در زمان، سفر سریع‌تر از نور، جهان‌های موازی و حیات فرازمینی می‌پردازد.

معرفی 4 کتاب برتر علمی تخیلی بزرگسال

داستان‌های علمی تخیلی اغلب پیامدهای بالقوه نوآوری‌های علمی و سایر نوآوری‌ها را بر زندگی مردم بررسی می‌کند. بررسی پیامدهای اکتشافات جدید یکی از ثابت‌ترین موضوعات علمی تخیلی است.

معرفی 4 کتاب برتر علمی تخیلی بزرگسال

اگر شما هم از طرفداران کتاب های علمی تخیلی بزرگسال هستید به بهترین فروشگاه کتاب اینترنتی؛ یعنی انتشارات آذرباد مراجعه کنید. البته ما در مقالات گذشته بهترین کتاب های علمی تخیلی دنیا را معرفی کرده‌ایم.

کتاب پیکربندی شده (Configured)

شروع این فهرست از بهترین کتاب های علمی تخیلی برای نوجوانان، پیکربندی شده توسط Jeanette Penner که اولین کتاب از مجموعه Configured است. بیش از 100 سال پس از اینکه یک ویروس جمعیت زمین را درنوردید، اولین هفده ساله به دلیل هوش پیشرفته‌اش در میان شهروندان ارزشمند است.

کتاب علمی تخیلی بزرگسال Configured

آولین در بدو تولد از برادر دوقلوی خود جدا شد و توسط والدینی که در جامعه شهروندی به دور از محیط‌های رام نشده، مرگبار و خشن بزرگ شدند. اکنون ائتلافی از شورشیان با Avlyn تماس می‌گیرند و از او می‌خواهند که به آنها بپیوندد، درست زمانی که او شروع به دیدن رؤیاهای برادرش می‌کند. آیا او بخشی از مبارزه برای عدالت و آینده‌ای بهتر خواهد بود؟

کتاب Defy the Stars

کتاب Defy the Stars نوشته کلودیا گری اولین کتاب از مجموعه سه کتابی صورت فلکی و یکی از بهترین کتاب های علمی تخیلی بزرگسال است. نومی یک سرباز مغرور و کشنده در سیاره پیدایش است که مشتاق محافظت از خانه خود در برابر دشمنان خارجی و داخلی است.

کتاب علمی تخیلی بزرگسال Defy the Stars

هوش مصنوعی آبل در حال خراب شدن است. مردم در پیدایش او را نفرت انگیز می‌دانند. نومی و آبل با هم سفری بین ستاره‌ای را آغاز می‌کنند که باعث می‌شود هر چیزی را که فکر می‌کردند واقعیت است زیر سؤال ببرند.

کتاب منظره با دست نامرئی اثر ام تی اندرسون

آیا به دنبال کتاب علمی تخیلی هستید که به همان اندازه متنوع، عجیب و هوشمندانه باشد که مملو از طنز پر از طنز و همچنین مناسب بزرگسال باشد؟ معرفی می‌کنم منظره با دست نامرئی اثر M.T. اندرسون.

از نویسنده برنده جوایز ام تی اندرسون، یک تریلر ادبی اصیل و خیره کننده می‌آید که آینده‌ای نزدیک را تصور می‌کند که در آن جهان با تغییرات آب و هوایی دگرگون شده است.

کتاب علمی تخیلی بزرگسال منظره با دست نامرئی

در این داستان حماسی عشق، خانواده و بقا در پس زمینه یک چشم انداز طبیعی ویران شده و بالا آمدن سطح دریا، بردی ده ساله و خواهرش، آنا، باید بر فقدان و جدایی غلبه کنند تا زندگی جدید خود را به تنهایی طی کنند.

در حالی که در حال کاوش در خانه خود در ویرانه‌های شهر نیویورک هستند، خود را در دام نیروهای مسلحی می‌بینند که توسط یک مرد نقاب‌دار مرموز رهبری می‌شود که خود را «پیامبر» می‌خواند، مردی که ممکن است پاسخی برای آنچه برای پدر و مادرشان اتفاق افتاده باشد. این چشم انداز سخت، گیرا، و در عین حال پر از امید، نه تنها از گذشته ما، بلکه همچنین از آینده احتمالی ما است که شما را ناگفته خواهد گذاشت.

کتاب علمی تخیلی All That’s Left in the World

کتاب علمی تخیلی بزرگسال تمام آنچه در دنیا باقی مانده است، داستانی است که با صداقت عمیق عاطفی روایت شده است. هرگز احساسی را که در من ایجاد کرد را فراموش نمی‌کنم. هر یک از ما چیزهای زیادی برای دادن داریم و تنها چیزی که نیاز داریم کسی است که به ما نشان دهد چقدر می‌تواند درست باشد.

همه آنچه در جهان باقی مانده است کتاب زیبایی نوشته است که زندگی او را به عنوان یک مسافر بازگو می‌کند و منعکس می‌کند. این کتاب به سه بخش، فصل یا مقاله تقسیم شده است و سفرهای او را در طول بیست و پنج سال در برمی‌گیرد.

کتاب علمی تخیلی بزرگسال All That’s Left in the World

در این اولین مقدمه بر همه آنچه در جهان باقی مانده است، نویسنده پل تروکس به ما در مورد سفر شخصی خود از دوران کودکی و نوجوانی تا تبدیل شدن به یک نویسنده مشهور بین المللی می‌گوید.

او با بصیرت گزنده و بینش متفکرانه‌ای را توصیف می‌کند که در حال حاضر اغلب به‌عنوان دنیایی عجیب به نظر می‌رسد که به نظر می‌رسد چیزی جز طبیعت انسانی معنا ندارد.

در آخر

شما علاقه مندان به کتاب می‌توانید برای خرید کتاب علمی تخیلی بزرگسال به وب سایت انتشارات آذرباد مراجعه کنید و یا برای راهنمایی بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجرب فروشگاه کتاب اینترنتی انتشارات آذرباد در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

  • تحویل اکسپرس

  • پرداخت در محل

  • ضمانت کالا

  • پشتیبانی آنلاین

  • مشتری مدار

نتشارات آذرباد از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه‌ی انتشار کتاب‌های دانشگاهی آغاز و از سال 1391 با تغییر زمینه فعالیت شروع به نشر برترین رمان‌های روز دنیا کرد. تیم انتشارات آذرباد همواره در تلاش است تا بهترین‌ و جدیدترین رمان‌ها در ژانرهای فانتزی، علمی‌تخیلی، حماسی، ترسناک و ژانرهای دیگر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مخاطبان خود در تمام سنین برساند.

تهران- میدان انقلاب – روبروی دبیرخانه دانشگاه تهران- مابین خیابان ۱۲ فروردین و منیزی جاوید(اردیبهشت)- جنب انتشارات امیرکبیر- ساختمان ۱۳۲۰

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی انتشارات آذرباد فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق این سایت متعلف به انتشارات آذرباد می باشد.

 
بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare